Zeilhelden column: De Volvo Ocean Soap

Allicante lijkt dit jaar wel Meerdijk. Alleen zijn er in Allicante meer slechte dan goede tijden. Radicale plannen, een CEO die nog geen één termijn volmaakt, Brunel die 2 miljoen sponsorgeld te kort komt en dan natuurlijk nog Team AkzoNobel vs. Simeon Tienpont. De Volvo Ocean Race begint langzaam de trekjes van de grote stakeholder-sporten te vertonen. Ego’s, corruptie en het grote geld zwaaien de scepter. Zelfs Blatter schijnt het te volgen. (Zeilhelden)

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

STREAM vernieuwt het lasproces in scheepsbouw met slimme technologie

Boottest: UMS 800 HT

Yamaha introduceert V MAX SHO 250 pk en 200 pk in Europa

Vaarpartners