Volvo Ocean Race wezenlijke onderneming dankzij hypermodern media-center

Alicante – Wie denkt dat de Volvo Ocean Race wel groot is, maar mediamatig toch niet het niveau van sporten als Formule 1 en Voetbal haalt, kan verrast worden door dit kijkje achter de schermen van het VOR Media-center. Hier geeft onze landgenoot Yvo Janssen leiding aan een compleet mediateam en ook aan de onboard reporters op de zeven boten.

Het media-center van de Volvo Ocean Race, waar straks zo’n 35 mensen werken, zal straks miljoenen belangstellenden informeren over het verloop van de wedstrijd, maar vooral over het leven aan boord. Het is een belangrijke schakel in de keten die van een zeilwedstrijd een wezenlijk bedrijf maakt. (productie Eric van Staten / Zeilen TV)

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

House of Boats – persoonlijke verkoopbemiddeling met een frisse aanpak

Trends: Bellyboat-vissen

Redden met de riemen die je had

Vaarpartners