Sail probeert ‘zwartvaarders’ buiten de deur te houden

Amsterdam – Ruim twaalf miljoen euro kost het organiseren van Sail Amsterdam dit jaar. Voor een groot deel komt dat van sponsors (4,8 miljoen euro), subsidie van de gemeente Amsterdam (1,5 miljoen euro), merchandise (1,3 miljoen euro), de verkoop van arrangementen aan bedrijven en particulieren (4,4 miljoen euro) en meer of minder luxe rondvaarten langs de tallships van 99 tot 399 euro.

Met de verkoop van die arrangementen gaat het prima, zegt de organisatie van Sail. Er zijn er 50.000 van verkocht, 7000 meer dan verwacht. De verkoop van arrangementen kan mogelijk de redding van Sail voor de toekomst worden. (NOS)

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

House of Boats – persoonlijke verkoopbemiddeling met een frisse aanpak

Trends: Bellyboat-vissen

Redden met de riemen die je had

Vaarpartners