Werkgroep chartervaart start onderzoek naar haalbaarheid gezamenlijke marketingcampagne

Enkhuizen – Zijn scheepseigenaren, coöperaties en rederijen tevreden over het resultaat van hun promotionele inspanningen? Welke marketinginstrumenten zetten zij in om gasten aan boord te krijgen? Is de traditionele chartervaart gebaat bij een algemene (inter)nationale marketingcampagne? De werkgroep Alle Hens aan Dek wil op basis van dit onderzoek de haalbaarheid van een gezamenlijke marketingcampagne voor de chartervaart kunnen inschatten.

Vandaag is de werkgroep een online enquête gestart voor schippers, scheepseigenaren, beslissingnemers en ondernemers in de chartervaart. De hele maand februari kan men deelnemen aan deze enquête, voortgekomen uit de wens en noodzaak meer gasten aan boord te krijgen. Medio maart worden de resultaten van de enquête bekend gemaakt. (MaritiemNieuws.nl, werkgroep Chartervaart Lagelanden)

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

Zestigste Kustzeilers 24 Uurs Zeilrace bijna van start

SAIL 2025: “Een driedubbel jubileum dat de harten van velen heeft verwarmd!” 

Smelne introduceert de Vlet 430 OC: vakmanschap, comfort en prestaties in één

Vaarpartners