Kijkje achter de schermen dankzij de making of van Delta Lloyd’s reclamespot ‘De Optimist’

Het eindresultaat

Amsterdam, Nieuwegein – Sponsor van de olympische zeilerij Delta Lloyd heeft deze week de nieuwe reclamecampagne ‘De Optimist’ gelanceerd en de zeilsport speelt een grote rol in deze campagne.

In de commercial vaart een jongetje met zijn zeilbootje, een optimist, het avontuur tegemoet. Zijn voorbereiding, kennis en inzicht helpen hem de obstakels op zijn reis te overwinnen. Het jongetje dat de hoofdrol speelt, is gescout via de Optimist Club Nederland en heeft training gehad van topzeiler Pieter Jan Postma. Er is ook een ‘making of’, die goed laat zien wat een heisa er nodig is voor zo’n productie… (Watersportverbond)

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

Harlingen zoet en zout

House of Boats – persoonlijke verkoopbemiddeling met een frisse aanpak

Trends: Bellyboat-vissen

Vaarpartners