Gek op BootjesGek

Dat het internet zo’n overload aan informatie biedt, dat u door de masten de boot niet meer ziet, is een bekend gegeven. Dat er met journalistiek steeds moeilijker iets valt te verdienen ook. Met de unieke positie van de journalist van weleer ‘met z’n exclusieve lijntje naar de drukpers’, is ‘t over en uit. Iedereen schrijft en blijft. Maar dit alles geldt niet voor de bovengemiddelde journalist. Die zal altijd blijven opvallen dankzij z’n toon, stijl en selectie (want hoe meer pulp, hoe meer u behoefte heeft aan zo’n selectie). Dat doet Vaarmarkt (voorheen Nauticlink) op zijn manier, en dat doet ook Bootjesgek. Behoeft weinig uitleg voor wie dit online magazine bestemd is. Boordevol gevuld met professionele journalistiek. U zult het direct proeven, herkennen en smullen. Het is maar goed dat er nog échte journalisten zijn!

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

House of Boats – persoonlijke verkoopbemiddeling met een frisse aanpak

Trends: Bellyboat-vissen

Redden met de riemen die je had

Vaarpartners